Since the beginning of botanical life on earth, the seed has been the powerhouse of life for the plant. Within each seed lies the continuing answer to generations of the same plant species. For humans, whole seed extracts offer a plethera of health benefits that have only recently been given serious attention in scientific literature. Rain Nutrition has combined a powerful combination of seed extracts with several benefits, including powerful antioxidant, anti-inflammatory and immune system benefits.
(Go to http://rainnutrition.com click Enroll International - my ID: 88638 / Username: haomin796)

http://www.myrainmaker.me/41551749/registration
http://vimeo.com/21746103



Monday, April 25, 2011

Peluang Keemasan - PATUT DI PERTIMBANGKAN - antara 20 Peluang Bisnes Terbaik Di Dunia

Rain Nutrition LLC bakal memeriahkan lagi dunia MLM di Malaysia tidak lama lagi .
Kepada mereka diluar sana yang telah lama dalam bidang networking / otai / leader2 hebat > Kehadiran Rain Nutrion LLC patut di pertimbangkan !!! ini kerana Rain Nutrition LLC telah tersenarai antara 20 Peluang Bisnes Terbaik Didunia ..
Kepada mereka yang masih baru atau sedang tercari-cari syarikat MLM @ Networking , Rain Nutrition LLC menyediakan satu platform yang cukup lengkap dari segi Timing , Produk , Training dan Insentif yang hebat

Timing - Baru sahaja berkembang di Asia khususnya di Singapura, Malaysia dan Indonesia . Negara Asia yang lain bakal menyusul kemudian . Di Malaysia , keahlian belum mencecah angka ribuan. Anda antara yang terawal !!

Produk - Rain Nutrition LLC mempunyai rangkaian produk kesihatan yang hebat . Soul , Rush , Pure , Storm , Vapor , Thrive dan Test Kit . Produk-produk tersebut adalah hasil kajian puluhan tahun oleh Doktor yang terkenal , Dr Arnold S. Leonard,Ph.D . Teknologi proses pembuatan produk ini telah dipatenkan khas untuk Rain Nutrition LLC

Training - Latihan dan info secara online melalui webinar menerusi website syarikat  , dan training akan diadakan di ibu pejabat Malaysia. Frontline Leader pastinya akan mengadakan meeting mingguan di setiap tempat bagi tujuan promosi dan pembangunan bisnes . follow sahaja !

Insentif - Kereta mewah , Rumah Banglo dan melancong ke luar negara disediakan oleh pihak Rain Nutrition LLC sebagai tanda menghargai komitmen para pengedarnya di seluruh dunia . Inilah masanya MALAYSIA BOLEH , kita harus mengenggam erat peluang ini , dan melatakkan diri kita sebaris dengan para networker antarabangsa di luar sana . Yakin Boleh !!! SEE YOU AT THE TOP!!!

Kepada mereka di luar sana yang berminat ingin tahu lebih lanjut sila contact saya di talian 017 5796163 atau mendaftar sebagai pengedar di www.rainnutrition.com - clik Enroll International - isi data anda (sponsor ID: 88638).

Sekian , Terima Kasih
Hong

No comments:

Post a Comment