Since the beginning of botanical life on earth, the seed has been the powerhouse of life for the plant. Within each seed lies the continuing answer to generations of the same plant species. For humans, whole seed extracts offer a plethera of health benefits that have only recently been given serious attention in scientific literature. Rain Nutrition has combined a powerful combination of seed extracts with several benefits, including powerful antioxidant, anti-inflammatory and immune system benefits.
(Go to http://rainnutrition.com click Enroll International - my ID: 88638 / Username: haomin796)

http://www.myrainmaker.me/41551749/registration
http://vimeo.com/21746103



Wednesday, December 29, 2010

Produk Kesihatan Jus Himalayan Gochi


Produk Kesihatan Jus Himalayan Gochi
"GOJI" adalah buah unik mengandungi nutrien untuk kesihatan. "GOJI" mula diiktiraf sebagai buah yang mengandungi banyak nutrien dan mempunyai ciri anti oksidan. Ia telah diamalkan dalam perubatan tradisi Cina selama lebih 5000 tahun. Khasiat daripada buah ini antaranya dapat mempertingkatkan fungsi sistem imum, memperbaiki penglihatan, melindungi hati, menambah penghasilan sperma dan memberbaiki peredaran. Ia juga dapat meningkatkan daya kehidupan, membantu pengaliran darah, membuang angin dan sekaligus merupakan herba yang hebat. Ia mengandungi khasiat semulajadi, sesuai untuk kesihatan setiap peringkat usia. Ia juga baik untuk kesihatan kanak-kanak.

Goji telah digunakan dalam Perubatan Tradisional oleh rakyat China selama lebih 5000 tahun. Terdapat beberapa teks perubatan Cina purba yang menyanjung faedah kesihatan yang mengagumkan daripada buah Goji ini. Berikut adalah antara teks perubatan tersebut:- Ben Cao Hui Yan menyatakan: Goji meningkatkan Qi atau daya kehidupan, menyokong darah, menyuburkan yin dan yang, membuang angin, merupakan herba yang sangat baik".

Rasailah Nikmat, Ketahuilah Hikmat!
Secara tradisionalnya, buah goji dipercayai mengandungi banyak khasiat untuk tubuh badan manusia serta mampu membantu merawat pelbagai jenis penyakit.
Secara umumnya, goji dapat memberi faedah kesihatan seperti menghapuskan radikal bebas, menggalakkan metabolisme, melancarkan pengaliran darah, mengoptimunkan fungsi hormon dan juga membaiki tenaga fizikal.
Rangkaian produk kesihatan dari extrak jus goji seperti Himalayan Gochi dan Taislim ini boleh diambil sebagai makanan kesihatan harian dan dapat membantu kita untuk kehidupan yang lebih aktif, sihat dan bertenaga.

Sila hubungi dengan email: haomin796@yahoo.co.uk

No comments:

Post a Comment